sobota, 28 maja 2011

Motorstorm:Pacific Rift

Cechą wyróżniającą Pacific Rift jest to, że maszyny z różnych klas równolegle przystępują do każdego wyścigu. W rezultacie czego gracz musi dopasować taktykę jazdy do specyfiki wybranego przez siebie pojazdu. Możliwe jest między innymi spychanie mniejszych aut czy zajeżdżanie im drogi, co w przypadku  monster-trucków nabiera znaczenia. W drugiej odsłonie serii MotorStorm zachowany został model zniszczeń pojazdów. Mogą one podlegać zarówno drobnym uszkodzeniom, jak i całkowitej kasacji. Stłuczki mają też wpływ na ich osiągi i sterowność.

Druga część cyklu MotorStorm do zaoferowania ma nową scenerię. Wyspę zlokalizowaną na Pacyfiku. Miejsce to obfituje w odcinki rozgrywane na plażach, jak i trasy zlokalizowane na bagnach, w pobliżu aktywnych wulkanów lub w gęstej dżungli. W sumie w tej części Motorstorma zawartych zostało szesnaście nowych tras. Ponownie bardzo duży nacisk położono na wykonanie torów. Drogi wypełnione są przede wszystkim alternatywnymi ścieżkami, niejednokrotnie przystosowanymi dla ściśle określonych grup pojazdów (np. skocznie przewidziane z myślą o szybszych pojazdach). Powierzchnia torów zawiera wiele zdradliwych nierówności, a biorące w wyścigach maszyny w wyniku nieostrożnej jazdy mogą wypaść z ustalonej trasy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz